vrijdag 6 december 2013

oud rose

Oud rose vindt ik zo mooie kleur en wilde er een grote col van maken maar de steken waren met een te klein naald dus hij werd veel te zwaar. 2 bollen uitgehaald pfff, toen weer over nieuw maar nu met een grotere naald bevoel me ook niet. Gaat er zo een week overheen want dan ben ik de hele tijd aan het malen hoe het dan wel moet.Toen kwam ik een foto tegen en dat zat ook wel in mijn hoofd maar om het dan op die manier voor elkaar te krijgen. Ik zag het op de foto met 2 draden haken en dan haaksnaald 10. Jaaaa das mooi nu nog een paar bloemen er bij maar wist dat ik nog een bolletje had en gisteren terug gevonden.


ik had nog een paar bollen over want ik mijn eerste patroon had ik er meer nodig dus zag bij hopeful honey een mooi patroon van een col. Patroon niet goed gelezen dus rond gehaakt met een dubbele slag. Wel afgemaakt en weg gelegd maar bleef er overnadeken dat het toch niet goed was. Ik toch maar weer uitelkaar gehaald en overnieuw nu wel als sjaal gehaakt en later aan elkaar gezet en heel mooi geworden , ik vindt het zelf 1 van de mooiere


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten