maandag 30 december 2013

kerstmarkt

Pfff wat een drukte voor de kerstmarkt, wilde graag al mijn ideeen mee nemen. Koste mij bijna de kop. Maar het is voorbij en nu lekker 2 weekjes met man en zoon. Van haken of knutselen komt weinig maar goed de laatste drie weken voor de kerstmartk dagen van 10 uur creauWil ook nog alles wat er over is op marktplaats of zo zetten. Hier de foto van de kerstmarkt Boekelo




De eerste foto's van de overvolle auto. Met de auto naar Boekelo de grootse knoop die er is in de maag. Daar aan gekomen was ik mooi op tijd, na wat parkeerprobleempjes zelf maar op zoek gegaan naar mijn kraam. OEI is dat mijn kraam van 1.5 meter tussen een andere kraam en een perkje, dus ook geen plek naast de kraam,mmmmmmmmmmmmm
Ik wist al dat het niet ging passen maar eigenwijs toch alles er ingepakt, resultaat te veel spullen zodat ik wienig verkocht omdat het te druk was. Wel een sjaal grote omslagdoek en zo verkocht. Eva kwam later nog met stukjes en die ook allemaal verkocht.
Was een kleine kraam maar gezellige markt, wel veel visite kaartjes uitgedeeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten