vrijdag 6 december 2013

sjaal met bloem

Er stond een mooi patroon op Facebook ze had zelf ontworpen. Die van haar was in een leverkleur.
Ik had nog de zelfde wol maar dan in het zwart, met de zelfde naar maar die van mij is erg tegen gevallen. Het is een helemooit sjaal maar het patroon komt niet mooi uit. Nou ja oordeel zelf




















Ik had ook wol gekocht wat dan iemand niet meer wil hebben . Van alles door elkaar daar zat ook de pompom garen tussen. Haha maar zo dom als ik ben kan je het niet haken. Toch proberen, nee lukt echt niet, breien wel en dat is mooi maar om er nog een hobby bij te nemen.....
Zoeken om google of er dan wel iemand in de wereld het wel was gelukt om er mee te haken. Ja die waren er wel maar die hadden meer tussen ruimte. Altijd maar weer die Karin aan de haak, volgens mij heeft zij alles wat wij zoeken net zoals crochet after me.Zij had er 1tje op staan en dat is deze geworden nu twijfel ik nog of ik dat ook met de zwarte en paarse zal doen.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten